حساب کاربری

بله ، اگر بدون وارد شدن در سایت ، کالای مورد نظرتان را به سبد خرید اضافه کرده باشید ، باید در مرحله نهایی کردن خرید با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وارد سایت شوید. اگر قبلا حساب کاربری نداشته اید هم می توانید براحتی با وارد کردن ایمیل و مشخصات خود ، عضو سایت شوید.
بله، شما می‏‌توانید در هر زمان مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید ، برای این کار کافی‌ است پس از وارد کردن ایمیل و رمز عبور وارد حساب کاربری خود شوید و در قسمت اطلاعات کاربری ، اطلاعات خود را ویرایش کنید.
لطفا ایمیل های اسپم (spam) خود را چک کنید. توجه داشته باشید رمز جدید برای شما ارسال می گردد.
برای دسترسی به اطلاعات خرید ها ی قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه سفارش ها کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

ثبت و پیگیری سفارش

برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه سفارش‌ها از وضعیت آن مطلع شوید.

خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش بان گالری با شما تماس خواهند گرفت و همچنین با ورود به بخش حساب کاربری خود می توانید از سفارشات خود مطلع شوید.

برای راحتی هرچه بیشتر شما عزیزان، بان گالری این امکان را فراهم کرده تا علاوه بر سفارش آنلاین، بتوانید از طریق صفحه اینستاگرام و یا بصورت تلفنی هم محصول مورد نظر خود را ثبت سفارش کنید.

شما می‌توانید جهت طرح سوال و یا موارد دیگر در ساعات اداری روزهای شنبه تا چهارشنبه ۱۰ الی ۱۸ و پنج‌شنبه‌ها ۱۰ الی ۱۷ با شماره ۸۶۰۳۸۰۴۷- ۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

خیر، در صورت داشتن موجودی از آن محصول، کاربر محدودیتی در خرید محصول مورد نظر ندارد.

بله، بان گالری به طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سایت خود را کنترل و به روز‌رسانی می‌کند.

کاربران می توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از تمامی کارت‌های بانکی عضو شتاب و یا درگاه‌های پرداخت اینترنتی ایزی‌پی، دیجی پی و دارا کارت هزینه سفارش را بصورت آنلاین پرداخت نمایند.

پرداخت اینترنتی به گونه ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از بان گالری هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود تکنیک های زیر را رعایت فرمایید:
۱) با مشاهده قسمت آدرس، در مرورگر وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‌‏شود.
۲) برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود که در این حالت معمولا پول شما در حساب‌های میان بانکی است. در این صورت بانک مغایرت ها را رفع کرده و مبلغ را بصورت خودکار به حساب شما برگشت می‌دهد. اما اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد ، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید.

ارسال سفارش

زمان ارسال سفارش برای مشتریان عزیز بان گالری در تهران حداکثر ۲ روز کاری و برای مشتریان عزیز در شهرستان ۳ الی ۸ روز کاری می‌باشد.

ارسال سفارش در محدوده تهران، به صورت پیک و برای سایر شهرهای ایران و حومه تهران، از طریق پست جمهوری اسلامی ایران انجام می پذیرد.

بله، مشتریان در تهران می‌توانند سفارشات خود را با هماهنگی تیم پشتیبان در یک بازه زمانی مشخص تحویل بگیرند.
هزینه‏ ارسال برای سفارشات بالای ۵ میلیون تومان رایگان و برای سفارشات کمتر از ۵ میلیون تومان ۱۰۰ هزار تومان می‌باشد.
با توجه به اینکه طرح بسته‌بندی بان گالری دارای جعبه و بسته‌بندی شکیل می‌باشد، سفارشات هدیه کادو نمی شوند.
بله، پس از انتخاب محصول‌های مورد نظر و اضافه کردن آن‌ها به سبد خرید، در مرحله ارسال اطلاعات، شما می توانید آدرس و مشخصات تحویل گیرنده را وارد کنید.
همه سفارش‏‌ها پس از طی مراحل پردازش، در روز بعد از ثبت سفارش، تحویل واحد پستی می‌گردد.

هر یک از سفارشات تحول داده شده به پست دارای کد مرجع ۲۴ رقمی بوده که با استفاده از آن در سایت رهگیری پستی شرکت پست می‌توانید از آخرین موقعیت بسته پستی خود اطلاع پیدا کنید.

از سمت شرق:تا سه راه تهران پارس.
از سمت غرب: بزرگراه همت (منطقه ۲۲).
از سمت جنوب: تا اتوبان رجایی.

کلیه شهرهای ایران تحت پوشش پست جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.
در صورت تمایل کاربر، می‌تواند فاکتور فروش به همراه محصول فرستاده نشود .

گارانتی و خدمات پس از فروش

هنگامی که محصولی بازپس فرستاده ‏شود، پس از کارشناسی و تایید واحد خدمات پس از فروش، هماهنگی لازم برای استرداد مبلغ سفارش با مشتری به عمل آمده و تا ۴۸ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری مسترد خواهد شد.

برای داشتن انتخابی دقیق و مطمئن، بان گالری راهنمای سایزبندی و نحوه اندازه گرفتن آن را برای شما در کنار هر محصولی که قصد خرید آن را دارید قرار داده است.

خرید طلا بدون ضامن و سپرده‌گذاری با وام فوری دیجی‌پی

۱- سرویس پرداخت اعتباری چیست؟

با استفاده از این سرویس، بسته به امتیاز اعتباری‌تان، از ۲۰۰.۰۰۰ تا ۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان اعتبار به شما اختصاص داده می‌شود که می‌توانید با آن از فروشگاه‌های پذیرنده دیجی‌پی از جمله دیجی‌کالا و ده‌ها فروشگاه آنلاین و حضوری خرید و یکم تا پنجم ماه بعد اعتبار استفاده شده را تسویه کنید. این سرویس به کاربرانی تعلق می‌گیرد که مرحله امکان‌سنجی را با موفقیت طی کنند.

۲- هزینه ثبت نام دریافت اعتبار چقدر است؟

ثبت‌نام برای دریافت اعتبار در این طرح رایگان است.

۳- آیا می‌توانم کالا یا خدماتی که قیمت آن‌ها بیشتر از سقف اعتبار دریافتی‌ام هستند را اعتباری بخرم؟

بله؛ برای مثال اگر اعتبار اختصاص یافته به شما ۲۰۰ هزار تومان باشد، می‌توانید تا سقف اعتبار دریافتی، هزینه بخشی از سبد خرید خود را اعتباری پرداخت کنید و مابقی آن را از کارت بانکی خود بپردازید.

۵- چطور می توانم بدهی ام را تسویه کنم؟

کافی‌ست در اپلیکیشن دیجی‌پی یا نسخه تحت وب آن به بخش «خرید اعتباری» مراجعه یا روی کارت «اعتبار من» کلیک کنید. جزییات اعتباری، مبلغ بدهی و لینک تسویه بدهی در دسترس شما خواهد بود.

۶- چند روز برای تسویه بدهی‌ام مهلت دارم؟

مهلت تسویه و پرداخت بدهی برای تمام کاربران از یکم تا پنجم ماه بعد از استفاده از اعتبارشان در نظر گرفته شده است. فرض کنید پانزدهم اردیبهشت اعتباری خرید کرده‌اید؛ پس زمان تسویه شما یکم تا پنجم خرداد ماه خواهد بود. تاریخ تسویه همواره یکم تا پنجم ما‌ه‌ها است. یعنی برای مثال حتی اگر روز آخر اردیبهشت ماه هم با اعتبارتان خرید کنید، مهلت تسویه شما یکم تا پنجم خرداد ماه خواهد بود. در صورت عدم پرداخت به موقع قسط، صورتحساب شما مشمول جریمه خواهد کرد.

۷- آیا اعتبار این سرویس قابل تمدید است؟

بله؛ شما پس از دریافت اعتبار تا تاریخ انقضای اعتبار خود می‌توانید از آن استفاده کنید و با هر بار پرداخت بدهی، اعتبارتان دوباره شارژ می‌شود.

۸- آیا می‌توانم سقف اعتبارم را افزایش دهم؟

بله؛ هر شما می‌توانید به‌تدریج با استفاده از اعتبارتان در طول ماه‌های آینده و انجام تراکنش‌های روزانه در اپلیکیشن دیجی‌پی و پرداخت به موقع صورتحساب، اعتبار بیشتری دریافت کنید.

۱- گرفتن وام از دیجی‌پی برای چه کسانی امکان‌پذیر است؟

افراد بین ۱۸ تا ۷۰ سال در صورت داشتن شرایط زیر می‌توانند با طی مسیر تخصیص اعتبار، این تسهیلات را دریافت کنند:

– داشتن چک صیادی بنفش یا ارائه سفته الکترونیک
– کسب امتیاز لازم در امکان‌سنجی
– کارت پایان خدمت یا معافیت (برای آقایان)

۲- مدارک مورد نیاز و هزینه ثبت نام چه‌قدر است؟

برای درخواست این وام با ضمانت سفته، فقط کافی است ۸۰۰۰ تومان در مرحله‌ی امکان‌سنجی پرداخت کنید که همین مرحله برای درخواست با ضمانت چک رایگان است؛ در انتهای مراحل ثبت‌نام بسته به مبلغ وام درخواستی، مبلغی را بابت هزینه‌ی خدمات و زیر‌ساخت پرداخت خواهید کرد.

مدارک لازم:

– کارت ملی هوشمند
– کارت ملی قدیمی با رسید درخواست کارت ملی هوشمند
– شناسنامه
– چک صیادی به‌نام فرد متقاضی (برای کاربرانی که به جای سفته از روش چک استفاده می‌کنند.)

۳- برای دریافت وام در این طرح چه نوع ضمانتی باید ارائه کنم؟

بسته به مبلغ درخواستی و تامین‌کننده مالی وام (بانک ملت یا بانک تجارت)، نوع ضمانت شما می‌تواند یک برگ چک یا سفته الکترونیک باشد. در برخی از طرح‌های بانک تجارت می‌توانید بدون چک و تنها با سفته الکترونیک وام خود را دریافت کنید.

۴- تعداد اقساط در این طرح چند ماه است؟

بسته به مبلغ وام درخواستی تعداد اقساط از ۶ ماه تا ۱۲ متغییر و قابل انتخاب است.

۵- آیا امکان ثبت‌نام حضوری در این طرح وجود دارد؟

بله؛ با داشتن مدارک لازم از جمله دسته چک صیادی، کارت ملی هوشمند یا کارت ملی قدیمی همراه با رسید درخواست کارت ملی جدید، شناسنامه و کارت معافیت یا پایان خدمت (برای آقایان) می‌توانید به شعب حضوری ثبت‌نام دیجی‌پی مراجعه کنید. گفتنی‌ است که هزینه ثبت‌نام حضوری ۱۰۰ هزار تومان است.

۶- آیا چک فقط باید به‌نام خود متقاضی وام باشد؟

بله؛ برای دریافت وام در این طرح، چک ضمانت فقط باید به نام خود متقاضی باشد.

۷- هزینه امکان‌سنجی چقدر است؟

هزینه‌ی امکان‌سنجی در طرح های با ضمانت سفته ۸۰۰۰ تومان و در ضمانت با چک رایگان است.

۸- آیا می‌توانم بیشتر از سقف اعتبارم خرید انجام دهم؟

بله، در صورتی که مبلغ سبد خرید شما بیشتر از مبلغ وامی باشد که دریافت کرده‌اید، مابه‌التفاوت آن را می‌توانید با کارت بانکی خود پرداخت کنید.